tisdag 15 mars 2016

Läget

Läget? Sådär! Jag har fått något skit i ryggen. Min gissning är någon slags muskelinflammation, troligen orsakad av medicineringen med Tamoxifen. I söndags tog jag mig inte ur soffan på hela dagen. Hade grymt ont. Igår var det lite bättre. Idag lyckas jag sitta vid datorn en stund. Jädrans skit.

Nya luckor till högskåpsdelen i köket är beställda. Nya handtag likaså. Leverans om ca en vecka. Fram tills dess får maken bygga köksö. Jo och så har jag gjort ytterligare ett misstag. Våra fönsterbänkar har kommit och vi upptäcker att jag har angivit fel mått. "Flärpen" som fönsterfodret sedan ska luta sig mot blev lite fel. Vi får åka tillbaks till stenhuggeriet så får de såga ut lite mer. Inget livshotande alltså, bara merjobb. Man är ju inte felfri liksom...

Nähä, dags att äta lite frukost och sedan vila ryggen lite.

Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar