fredag 29 januari 2016

Den där fläkten

I början av december beställde jag Fläkten hos ett tyskt företag. Tänkte att det var lika bra att vara ute i god tid och bra att ha hemma så att maken kan förbereda för installationen. Jag betalade via Amazon payment eftersom det inte innebar några extra avgifter. Efter en vecka var pengarna tillbaka på kontot, eftersom fläkten inte hade skickats. Jag kollade med företaget så att ordern fanns kvar och fick då meddelande om att fläkten var lite försenad hos leverantören och skulle komma till dem antingen v 51 eller v 2-3. Jag ombads betala till deras bankkonto istället vilket jag gjorde. I början på året kom det ett nytt mail där de meddelade att fläkten var försenad hos leverantören (=Siemens) och skulle komma till dem v 4 för att sedan skickas v 5. Häromdagen kom det ännu ett mail som sa att fläkten beräknas komma v 5-6.
Nu håller jag tummarna. Hårt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar