fredag 15 januari 2016

Golvet

Jag tror att jag har bestämt vilket golv jag vill ha. Det blir ett slätt, matt golv med plattor i storleken 30x60 cm.  Det kommer från Svenska kakel och heter Micron. Färgen är ljust grå-beige.  Och så vita väggar till det.



Jag har även fått hem två posters/planscher av en bildkonstnär som heter Tove Frank. Hon gör fantastiska bilder som jag fick syn på för ett par år sedan för första gången. Bilderna jag har valt heter I spy a butterfly och White prince.  Det är älsk på dem <3




Det där med matsalsmöbler är jag inte riktigt klar med. Jag vet vad jag allra helst skulle vilja ha, men det kostar alldeles för mycket. Jag har iallafall hittat ett bord som jag gillar. Har bara sett det på bild än så länge, men det verkar lovande. Mio har ett bra paketpris med stolarna på bilden, men där är jag lite mer osäker. Jag suger på den karamellen lite till...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar