måndag 19 oktober 2015

Nakenfoto och premiärstrålning

Måndag och trots att det bara gått halva dagen så har jag hunnit med lite nakenfotografering och min första strålning. Fast helt naken var jag ju inte, ett par trosor hade jag på mig. Inte omöjligt att jag delar med mig av bilderna här när jag fått dem. Och strålningen gick bra. Känns inte alls, varken när det strålades eller nu. Så ganska odramatiskt än så länge. Hoppas det fortsätter så.

I helgen har det installerats en limträbalk enligt plan, så nu är köksprojektet igång. (Jippie!) Jag bakade munkar som jag fyllde med vaniljkräm och äppelsylt. Maken gav sig ut på en luftballongfärd och blev döpt i champagne efter färden till Ballonggreve af Skogshult. Gårdagen avslutades med att jag somnade i TV-soffan, fullt tillfreds med helgen.

Nu behöver jag köpa lite isterband till dagens middag. Det är vardag igen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar