måndag 30 november 2015

Köksdrömmar

Tog ju bilder på vårt köksbygge för någon vecka sedan. Det har gått framåt sedan dess och alldeles snart är det dags att riva väggen mellan den gamla och den nybyggda delen. Det ska bli så spännande att få se HELA rummet.

Under tiden huserar jag i källaren. Det går över förväntan och igår såg jag inte dagsljuset på hela dagen, då jag bakade och stökade i mitt kök. 



                                          Här är alltså det gamla köket





                Och så den nybyggda delen med den gamla ytterväggen som snart ska rivas.




Och till sist mitt kök i källaren. Som ni ser så går det ju ingen nöd på mig där. Och köket får nog stå kvar där tills vi renoverar tvättstugan. Perfekt när man ska göra inläggningar, koka sylt, göra praliner mm. 

Till sist önskar jag er en skön måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar