fredag 10 juli 2015

På resande fot

Ja, nu är vi på resande fot. Vi började att åka till våra goda vänner i Smedstorp/Tomelilla. Tanken var att vi skulle åkt vidare till en camping på Österlen, men det höstliknande vädret gjorde att vi tog Helsingborg istället. Idag är grabbarna i Helsingör. Jag är inte alls pigg så jag är kvar i husvagnen och vilar. Tror det får bli några avsnitt av Stolthet och fördom. Mr Darcy har en förmåga att muntra upp stämningen något. 

Jag har förresten klippt av mig håret. Ja det lilla som satt kvar på huvudet alltså. Jag tog saxen häromdagen och bara klippte. Skall försöka få tag på en trimmer så att jag kan jämna till det lite. Men nu är det ganska sparsmakat med behåring där uppe, man skulle nog kunna kalla det skalligt... Och för er som undrar. Ja, håret försvinner på hela kroppen. Det som verkar sitta fast bäst är dock den av det mer generande slaget. Hmm. Känns ju lite orättvist faktiskt. 

Nu ropar Mr Darcy...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar