söndag 30 augusti 2015

Seg söndag

Det känns som om livet går i ultrarapid. Jag somnade före klockan nio igår kväll och har fått hygglig sömn. Låg vaken ett par timmar tidig morgon, men sammantaget godkänt. Hittills har smärtan hållit sig borta. Lite värk, men än så länge ingen smärta. Ska börja ta sprutorna ikväll. Vi får se om jag klarar dem bättre den här gången. Hoppas så klart på det. 

Det är som ett stort vakuum i huvudet. Bara ett stort tomrum som tar plats och det finns inte något utrymme för några tankar. Gissar att de här gifterna inte är så snälla mot mina hjärnceller. 

Nu ska jag ta mig tillbaka till soffan. Eller kanske skulle passa på att gå förbi köket och se till att få i mig lite lunch först? Då hinner jag nog med minst två filmer innan jag behöver maka mig upp igen.

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar