torsdag 3 september 2015

Hitta rätt köl igen

Det blev en riktigt tung dag igår. De där sprutorna gör mig sämre än vad gifterna gör. Det fick stanna vid tre stycken injektioner den här gången också. I natt är första natten sedan behandlingen som jag fått en god natts sömn. Så skönt att vakna vid halv sex och inse att jag sovit hela natten. Idag börjar återhämtningen. Det finns tillräckligt med ork för att ligga på altanen, tvätta och hänga några maskiner tvätt och ringa ett och annat telefonsamtal. Det blir nog mest stilla planering för vad jag vill göra när kroppen börjar komma ikapp igen. Eftersom sonen fyller år snart, så  innebär det att jag bland annat tänker unna mig en av mina favoritsysslor - att baka.

Det lutar alltså åt lite bakplanering på altanen idag :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar