tisdag 29 september 2015

Aj!

Jag nyper mig själv i armen emellanåt. Och det gör ont. Jag drömmer inte, det ÄR sant att jag slipper pumpa kroppen full med gifter fler gånger. Det är en sådan obeskrivlig lättnad att slippa. Jag blir lika lycklig varje gång jag tänker på det. Som att ha vunnit högsta vinsten ungefär.

Jag har börjat med min yoga. Väldigt försiktigt. Två solhälsningar och några andra övningar. Kroppen orkar inte så mycket och det är mest mjölksyra i musklerna men det är bara att kämpa på.

Idag finns det inte så mycket ork. Det blir mest vila, men jag ska försöka mig på lite städning/rensning. Det är en del förberedelser inför köksprojektet och jag försöker dra mitt strå till stacken.

Och så tänkte jag dela med mig av dagens tips.
Den här veckan kostar det 18kr för två paket stimorol/V6 på Ica supermarket. Köp sex stycken (=54kr), ta kort på kvittot och skicka som mms till 076-686 12 12. Du får en värdekod för en biobiljett tillbaka. Det finns 5000 biobiljetter i potten och gäller t  o m 31/10. Det funkade utmärkt igår då sonen fick sin biobiljett :) Så 54 kr för 6 paket stimorol/V6 och en biobiljett. Tummen upp för det.

Och vad tror ni om den här stolen?



Tillsammans med det här bordet?



Hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar