söndag 21 juni 2015

Borta bra...

Är hemma igen. Men jag hade gärna stannat kvar i husvagnsbubblan ett tag till. Jag längtar till vi kommer iväg nästa gång...

Eftersom vi stannade till på Plantagen på hemvägen så kunde jag plantera mina altan-växter i sina krukor under eftermiddagen. Nu väntar jag på att det ska bli färdigmålat på altanen så att jag kan ställa växterna på sin plats, fluffa kuddar, hänga upp tyg och rulla ut mattan. Och så ryktas det att elektrikern kommer i veckan så att vi får lite belysning också.

Jag hoppas alltså på lite ork till veckan som kommer, för att hinna med att pyssla med alla mina roligheter. Och när orken tryter så finns det ytterligare tre säsonger kvar av Sex and the city som reserv. Det blir lite lättare när man har roligheter att lätta upp de annars dystra tankarna med.

Med detta rundar jag av dagen.

Simma lugnt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar