måndag 15 juni 2015

God morgon!


Är nu inlagd - i husvagnen. Måste säga att det känns bättre än psyk. Det har iallafall sänkt min vilopuls från 90 till nästa 60 vilket känns i form av ett inre lugn. Skönt att få bara rå om sig själv några dagar. Jag har kännt att jag inte riktigt orkat med att ha ens familjen  nära den sista tiden. 

Det enda sällskap just nu är i form av en envis fluga som prompt vill hålla sig i min närhet. Den har inte lämnat min sida på hela natten.

Och så har jag varit på plantagen! Jodå, vi parkerade utanför med husvagnen igår och fick även med oss en del krukor och växter därifrån. Bougainvilla, passionsblomma och en stor lavendel. Olivträd, kryddväxter och tomat får bli inhandlat nästa runda. Jag får nästan lite hemlängtan nu när jag tänker på vad som väntar mig därhemma...

Har inga som helst planer för dagen. Jag tänker bara låta det hända. Jo nu ljög jag. Min plan är att omgående ta mig till en toalett. Annars är det risk att det händer. En olycka.

Hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar