fredag 26 juni 2015

I en sal på lasarettet

Ja det är där jag befinner mig nu. Med vidunderlig utsikt över Stensö och Kalmarsund tillsammans med två äldre damer. Den ena med nattlig tillsyn, blöjbyte mm, den andra en snarkande, pratglad och trevlig dam. Jag bad om öronproppar och har trots allt sovit över förväntan. 

Och så råkar jag fylla 43 år idag också, men det känns nästan som om jag hoppar över min födelsedag i år. Får nog påminna mig om att jag trots allt måste plussa på ett år och att jag nu är 43 😉

Precis som förra behandlingsomgången så är dag två än så länge uthärdlig. Känner mig dock lite orolig för dag tre då helvetet brakade loss sist. Det återstår att se hur det blir den här gången.

Nu blir det lite vila och ljudbok en stund.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar