tisdag 2 juni 2015

Dagen efter

Har fått sova ordentligt i natt. Sömn är något som är ganska viktigt för mig. Överlag har jag en mycket god sömn. Det har inte alltid varit så, men en kostförändring gjorde underverk med den biten. Det är jag enormt tacksam över. Varje dag. 

Idag har jag annat att vara tacksam över också. Jag mår ok. Inte sämre än en vanlig halvtaskig dag. Tungt trött, lite yr och lätt illamående men det känns inte jobbigt. Förmodligen har kortisonet en hel del att göra med det, så det kan hända att det kan bli lite jobbigt när det ska fasas ur helt. Men det är inte idag. Idag känner jag mig lite tacksam och lycklig. Tacksam för att det hittills har gått över förväntan och lycklig för allt jag känner mig tacksam för. 

"Just idag är jag stark. Just idag mår jag bra. Jag förs framåt av kraftiga vindar."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar