fredag 19 juni 2015

Midsommarafton

Campinglivet går sin gilla gång. Sällskapet är nu komplett. Jag är nyduschad och regnet strilar ned från en grå himmel. En helt vanlig svensk sommar. Lite mysigt är det att kura ihop sig i husvagnen och lyssna på bok och samtidigt höra det rogivande smattrandet på taket. 

Det blir ingen bahandling på måndag som det var planerat. Däremot ska jag få träffa en läkare på onsdag för att diskutera läget. 

Det finns lite hår kvar fortfarande, men det är väldigt tunnt och hårfästet kryper uppåt. Jag har valt att använda huvudbonad sedan ett par dagar eftersom jag känner mig bekvämare så. 

Till sist vill jag önska er alla en trevlig midsommar!

Här blir det traditionsenlig sill och potatis till lunch, tårta under eftermiddagen och  grillat under kvällen.

Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar